Ako nakupovať
V našom internetovom katalógu a stránke je nakupovanie veľmi jednoduché.
Ak sa klient rozhodne nakupovať cez katalógy a internet, mal by najskôr osobne telefonicky alebo mailom kontaktovať predajcu a informovať sa na konkrétny produkt. Je jedno na akej internetovej stránke alebo katalógu sa nachádza, ak má záujem zakúpiť tovar u predajcu.
Na našej internetovej stránke nie je potrebné vopred platiť bankovým prevodom alebo inak. Tak sa vyhnete možným chybám a obavám či peniaze ktoré ste uhradili na účet firme boli odoslané správne. A tak predídete aj neistote a iným nečakaným problémom. V prípade že pri našich produktoch nenájdete cenu za produkt, produkt je momentalne nedostupný alebo sa doplnujú údaje produktu. Je potrebné sa informovať o jeho dostupnosti alebo cene.
V našom internetovom katalógu stačí vyplniť stručný kontaktný formulár ktorý sa nachádza pri každom jednom produkte ak sa rozhodnete ho zakúpiť. Do poznámky môžete požiadať o všetky potrebné informácie ktoré budete potrebovať. Radi Vám poradíme a podáme aj iné informácie o rôznych produktoch o ktoré budete mať záujem. Prípadne Vám odpovieme aj v kontaktnom formulári v sekcii kontakty.
Po prijatí kontaktného formulára Vás čo najskôr budeme telefonicky alebo e-mailom kontaktovať. V prípade že prejavíte záujem o nákup tovaru cez náš katalógoví predaj, vopred sa osobne telefonicky upresní, čo klient konkrétne potrebuje. Dohodnú sa dopravné náklady alebo sa dohodne konkrétna koncová cena v euro s DPH vrátane dopravy. Tak sa vyhnete nemilému prekvapeniu pri doručení tovaru a zisteniu že možno ste nakúpil niečo iné ako ste si predstavoval, alebo klient zaplatí viac ako očakával ak nepočítal s dopravou.
Záruka na produkty:
Každý náš produkt má garantovanú minimálnu dvojročnú záruku vrátane platného CE.
Reklamácia:
V prípade že sa klient rozhodne zakúpený tovar reklamovať, môže si reklamáciu uplatniť zaslaním tovaru späť na adresu v kontakte. Vopred je potrebné sa osobne kontaktovať či už telefonicky alebo mailom. Konkrétna reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od doručenia reklamácie na našu firmu. V prípade ze konkrétny tovar bude skladom je možné túto dobu skrátiť a vybaviť obratom.
Objednávka a dodanie tovaru:
Po dohode s klientom a potvrdení objednávky bude tovar odoslaný klientovi na adresu ktorú zadá ako adresu doručenia na dobierku spoločnosťou Geis alebo inou zásielkovou službou v rámci Slovenskej republiky a EU. Celková cena dobierky bude vopred konzultovaná. Tovar bude odoslaný do 2 pracovných dní od obdržania objednávky od klienta , ak je tovar skladom. V prípade že tovar nebude možné doručiť do 2 pracovných dní, klient bude včas vopred informovaný. Ak nenastane dohoda medzi predajcom a koncovým klientom o zmene termínu dodania tovaru, klient môže odstúpiť od objednávky písomne alebo telefonicky bez udania dôvodu.
Potvrdenie objednávky:
Po prijatí objednávky mailom cez kontaktný formulár v kontakte alebo produkte vás čo najskôr budeme telefonicky alebo e-mailom kontaktovať. V prípade telefonickej objednávky sa osobne upresní, čo klient konkrétne potrebuje. Následne bude zaslaný potvrdzujúci mail o zrealizovaní objednávky.
Zmena cien:
V prípade že sa cena produktu zmení smerom hore a predávajúci obdržal objednávku pred zvýšením ceny, vždy sa uplatní cena v objednávke.
V prípade že sa poníži cena smerom dole, a predávajúci obdržal objednávku pred znížením ceny, uplatní sa znížená cena.